Metodologia privind organizarea și desfășurarea taberelor studențești 2023
Casa de Cultură a Studenților din București, instituție publică subordonată Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse vă transmite va pune la dispozitie documentația aferentă și metodologia privind organizarea și desfășurarea taberelor studențești 2023...
Testare lingvistica British Council – UPB, gratuit pentru studentii de anul IV licenta si anul II master
Începând cu acest an academic, Universitatea POLITEHNICA din București în parteneriat cu British Council oferă studenților de anul IV licenta si anul II master, certificate lingvistice în mod gratuit. Pentru acest semestru universitar, testele disponibile sunt:...
Concurs ocupare posturi didactice si de cercetare vacante pe perioada nedeterminata semestrul II, anul universitar 2022-2023 GIDI (MO,III,Nr. 152 / 24.04.2023)
Departament [Domeniu Post] Poz. Stat Func Func Did Probe concurs Programare [ziua / ora / sala] Grafică Inginerească și Design Industrial [Inginerie Aerospațială] 28 As. Proba scrisă: Susținere in prezenta comisiei Joi 29 iun / 8:00 / BN 328 Proba orală :...
Concurs ocupare posturi didactice si de cercetare vacante pe perioada nedeterminata semestrul II, anul universitar 2022-2023 ISAMA (MO,III,Nr. 152 / 24.04.2023)
Departament [Domeniu Post] Poz. Stat Func Func Did Probe concurs Programare [ziua / ora / sala] Ingineria Sistemelor Aeronautice si Management Aeronautic “Nicolae Tipei” [Inginerie Aerospațială] 4 Conf. Susținere in prezenta comisiei: Prezentarea...
Concurs ocupare posturi didactice si de cercetare vacante pe perioada nedeterminata semestrul II, anul universitar 2022-2023 Nicolae Tipei (MO,III,Nr. 152 / 24.04.2023)
Departament [Domeniu Post] Poz. Stat Func Func Did Probe concurs Programare [ziua / ora / sala] Ştiințe Aerospațiale “Elie Carafoli” [Inginerie Aerospațială] 4 Prof. Susținere in prezenta comisiei: Prezentarea rezultatelor semnificative în...
Rezultatele deosebite ale studenților F.I.A. la Concursul Național Studențesc de Matematică „Traian Lalescu”, Iași, 4-6 mai 2023
În perioada 4-6 mai 2023, la Universitatea Tehnică „Gh. Asachi” din Iași, s-a desfășurat Concursul Național Studențesc de Matematică „Traian Lalescu”. La competiție au participat 82 de studenți din anii I și II, ce au reprezentat 11 universități din țară. Pe...
Rezultatele Sesiunii de Comunicări Științifice Studențești mai 2023
<< Sesiunea de Comunicări Ştiinţifice Studenţeşti 2023, sectiunea 09-01 >> << Sesiunea de Comunicări Ştiinţifice Studenţeşti 2023, sectiunea 09-02 >> << Sesiunea de Comunicări Ştiinţifice Studenţeşti 2023, sectiunea 09-03...
Acte lipsa ale studentilor masteranzi din anul II 2023
Acte lipsa ale studentilor masteranzi SHS Acte lipsa ale studentilor masteranzi SAS Acte lipsa ale studentilor masteranzi PAPM Acte lipsa ale studentilor masteranzi MA Acte lipsa ale studentilor masteranzi ITA Acte lipsa ale studentilor masteranzi IMA Acte lipsa ale...
<< Selecție mobilități cadre didactice, Granturi SEE Universitatea din Islanda mai 2023>>
În cadrul Programului de Educaţie, Burse, Ucenicie şi Antreprenoriatul Tinerilor (ESAYEP), finanţat prin Granturile SEE - Mecanismul Financiar 2014-2021, se organizează selecția participanților la Mobilități de predare/formare pentru anul universitar 2023-2024: ...
Selecție mobilități studenți, Granturi SEE Universitatea din Islanda mai 2023
În cadrul Programului de Educaţie, Burse, Ucenicie şi Antreprenoriatul Tinerilor (ESAYEP), finanţat prin Granturile SEE - Mecanismul Financiar 2014-2021, se organizează selecția participanților pentru următoarele tipuri de mobilități studențești pentru...
Aerospace Meetings F.I.A. 2023
Vă invităm să luați parte la Aerospace Meetings F.I.A. 2023, un eveniment organizat de Facultatea de Inginerie Aerospațială împreună cu Asociația Studenților Facultății de Inginerie Aerospațială eveniment care vă oferă oportunitatea de a intra în contact direct...
POLIJOBS TE ANGAJEAZĂ!
Te așteptăm în perioada 𝟭𝟲-𝟭𝟳 𝗡𝗼𝗶𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟮, î𝗻 𝗛𝗼𝗹 𝗔𝗡 𝗱𝗶𝗻 𝗥𝗲𝗰𝘁𝗼𝗿𝗮𝘁, interval orar 10.00-17.00, la cea de-a V-a ediție a celui mai mare Târg Universitar de Cariere organizat de către Universitatea POLITEHNICA din București, prin intermediul POLIJobs....
Burse
BURSE SEMESTRUL I 2022-2023 << Burse de merit >> << Burse de performanță >> << Burse sociale >>
Admitere Master sesiunea septembrie(2)
Inscrierea candidaților 19 - 25.09.2022, ora 16:00 Concurs de admitere 26.09.2022 Comunicarea rezultatelor 26.09 – 27.09.2022 Înmatricularea candidaților 27.09.2022
Concurs acordare gradație de merit
Perioada de depunere a documentelor, pentru participarea la concursul de acordare a gradațiilor de merit, este în intervalul 01.09 - 07.09.2022 Concursul se adreseaza personalului didactic, de la catedra "Elie Carafoli", fiind scoase la concurs 2 gradații de marit....
Examene de diploma / disertatie sesiunea septembrie 2022
Inscrierea la examenele de diploma / disertatie se face in perioada 29.08 - 09.09.2022 Examenele vor fi in perioada 12-14 septembrie.
Tabere studentesti 2022
Proces verbal selectie Tabere 2022 Adresa CCSBucuresti Adresa CCSBucuresti 2 Metodologie tabere studentesti 2022 Anexe Metodologie tabere studentesti 2022
Recuperare laborator Chimie generala
Recuperările pentru laboratorul de chimie generală se vor efectua în zilele de 29, 30, 31 august, ora 09:00- 13:00, în sala EG 001 (noul local)
Rezultate deosebite ale studenților Facultații de Inginerie Aerospațială la concursurile studențesti din anul 2022
Concursul National de matematica "Traian Lalescu": Ionescu Dan, grupa 913 - Premiul I Munteanu Dragoș, grupa 915 - Premiul III Concursul Profesional Ştiinţific de Rezistenţa Materialelor “C.C. Teodorescu": Spătaru Sânziana-Andreea, grupa 924 - Premiul I Strătilă...
Informare cu privire la eliberarea actelor de studii pentru absolvenții promoției 2021 (licența și master)
Începând cu data de 02.06.2022 se va proceda la eliberarea actelor de studii și pentru absolvenții promoției 2021 (licența și master). Ridicarea actelor de studii se va face de la Biroul Acte de studii, situat in clădirea rectorat, camera 307. Eliberarea actelor se va...
DEPUNEREA CERERILOR PRIVIND ACORDAREA UNUI AJUTOR FINANCIAR ÎN VEDEREA ACHIZIŢIONĂRII UNUI CALCULATOR PRIN PROGRAMUL „EURO 200”
PROGRAMUL EURO 200 Beneficiarii acestui program sunt studentii învățământului de stat sau particular acreditat, în vârstă de până la 26 de ani, care provin din familii cu un venit brut lunar de maximum 150 lei pe membru de familie. Ajutorul se acordă o singură dată...
Aerospace Meetings F.I.A. 2022
Facultatea de Inginerie Aerospațială în colaborare cu Asociația Studenților din Facultatea de Inginerie Aerospațială (A.S.F.I.A) vă invită la evenimentul "Aerospace Meetings F.I.A. 2022 ", în care studenții au oportunitatea de a intra in contact direct cu firmele din...
Concursuri posturi didactice perioadă nedeterminată – Sem. II, 2021-2022
<< DISAMA_4_Prof_Informatii concurs >> << DISAMA_12_SL_Informatii concurs >> << DSA-4_Prof_Informatii concurs >>
Cazare camin
Pentru locurile disponibile, sau disponibilizate in camin, se intocmeste lista de prioritati saptamanal. Ordinea de prioritati este: Studenti cu certificate covid valide - integralisti, moldoveni, cazuri sociale, boboc, anul IV, anul III, anul II, master II, master I....
Prelungirea termenului de depunere a dosarelor de bursa
In urma sedintei B.E.F. din data de 13.10.2021 s-a aprobat prelungirea perioadei de depunere a dosarelor pentru burse până pe data de 20.10.2021, ora 16:00.
Ghid de alocare a temei de licenta / disertatie
<< Ghid de alocare a temelor pentru examenul de diploma 2021 >> << Ghid de alocare a temelor de cercetare 2021 >>
Modificari Grupe NUU
Va informam ca orice modificare de grupa, dupa inceperea anul universitar, creeaza probleme in site de cursuri Moodle si in site Teams, ducand pana la pierderea accesului la cursuri si seminarii. De aceea nu se vor aproba si nu se vor face astfel de modificari dupa...
Incepere an universitar 2021-2022
Senatul UPB a hotărât în ședința din 30.09.2021 ca activitățile didactice să înceapă astfel: - la licență cursuri on-line, aplicații în format fizic, examinări în format fizic; - la master toate activitățile on-line.
Anunt privind repetarea anului universitar
Cererile pentru repetarea anului universitar se depun pe adresa de e-mail a faculații inginerie.aerospatiala@upb.ro până pe data de 30 septembrie 2021.
Program secretariat 02 – 13 august 2021
In perioada 02 - 13 august 2021, programul secretariatului este in fiecare miercuri, intre orele 10-14.
Faza III – VALIDARE, CONFIRMARE LOC, PARTICIPARE LA GLISARE -OPȚIONAL*-, ÎNSCRIERE ÎN ANUL I ȘI ÎNMATRICULARE ADMIȘI 2021
Pentru a fi admis și înmatriculat candidatul trebuie să fi promovat examenul de Bacalaureat, să fi fost declarat admis în Faza II, să aibă dosarul de admitere complet (cu toate documentele solicitate vezi Anexa VIII), iar datele furnizate la înscriere în Faza I să fie...
TABERE STUDENȚEȘTI 2021
Tabere pentru studenți în perioada vacanței de vară 2021 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 v.2 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 Comisia de selectie a studentilor beneficiari de tabere studentesti 2020-2021 Lista...
Regulament Concurs Spațiu 2021
<< Regulament Concurs "Spațiu 2021" >>
Simularea Examenului de #AdmitereUPB
Vrei să afli dacă ești pregătit pentru Examenul din Sesiunea a II-a de Admitere UPB? 💯 #UPB te invită să participi la Simularea Examenului de #AdmitereUPB! Înscrierile se fac până în data de 2️ Iunie 2021, prin accesarea link-ului următor: https://admiteresim.pub.ro/...
40 de ani de la primul zbor în spațiu al unui român: Dumitru-Dorin Prunariu
Domnul Daniel-Eugeniu Crunțeanu, decanul Facultății de Inginerie Aerospațială, din cadrul Universității Politehnica din București și Vițalaru Delia-Dumitrița, Chelmuș Constantin-Cătălin, Barasch Albert, Stoica Constantin-Romică, studenți ai facultății, au...
Rezultatele Sesiunii de Comunicari Stiintifice Studentesti mai 2021
<< Lista de premii SCSS mai 2021 >>
Proiectul MAXIMUS in perioada 15 februarie – 31 martie 2021
Facultatea de Inginerie Aerospațială este implicată în proiectul MAXIMUS, prin care se vor derula, în perioada 15 februarie – 31 martie 2021, activitați dedicate studenților aflați în anul III de studii. Pentru a vă înscrie în grupul țintă, găsiți toate informațiile...
Metodologia privind organizarea studiilor de licență, masterat și doctorat în semestrul II al anului universitar 2020-2021
<< Metodologia privind organizarea studiilor de licență, masterat și doctorat în semestrul II al anului universitar 2020-2021 >>
Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021
<< Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021 >>
METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022
<< METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022 >>