Practică

<< Ghid privind stagiile de practică 2021-2022 >>

 

Responsabili de practică 2022

SpecializareaResponsabilContact
Construcții AerospatialeConf. dr. ing. Laurentiu Eugen Morarulaurentiu.moraru@upb.ro
Sisteme de PropulsieProf. dr. ing. Daniel Crunțeanudaniel.crunteanu@upb.ro
Echipamente si Instalatii de AviatieS.l. dr. ing. Mihai Barbelianmihai.barbelian@upb.ro
Inginerie si Management AeronauticSl. dr. ing. Cornel Dinu cornel.dinu@upb.ro
Navigație AerianaSl. dr. ing. Irina Stefanescu si S.l. Valentin Panairina.stefanescu@upb.ro / valentin.pana@upb.ro
Design AeronauticSl. dr. ing. Cătălina Enache si As. Andrei Ciobanoiucatalina.enache@upb.ro / mihai.ciobanoiu@upb.ro

 

Formular de evaluare activitate practica

(descarcati fisierul)

 

Atestat de practica eliberat de tutore

(descarcati fisierul)

Informații importante practică anul III 2019

<descărcați fișierul>

 

Responsabili de practică 2019

SpecializareaResponsabilContact
Construcții AerospatialeConf. dr. ing. Petrisor Valentin Parvupetrisor.parvu@upb.ro
Sisteme de PropulsieConf. dr. ing. Daniel Crunteanudaniel.crunteanu@upb.ro
Echipamente si Instalatii de AviatieS.l. dr. ing. Mihai Barbelian barbelian_m@avianet.ro
Inginerie si Management Aeronautic
As. ing. Cornel Dinu cornel_dinu@yahoo.co.uk
Navigație AerianaSl. dr. ing. Irina Stefanescuirina.stefanescu@rosa.ro
Design AeronauticAs. ing. Cristian Peredericcristiperederic@gmail.com
 

Locuri de practică 2019

(în ordine alfabetică)

AACR Autoritatea Aeronautică Civilă Română – București

Aeroclubul României – București / Clinceni

Aeroportul Internațional Craiova – Craiova

Aerostar – Bacău

Aerofina – București

Airbus Helicopters Romania – Ghimbav, Brașov

Assystem Romania – București

Airbus – Toulouse

Baza 90 Transport Aerian M. Ap. N.– Otopeni

Blue Air – București

CIAS Centrul de Investigații și Analiză pentru Siguranța Aviației Civile – București

CN Aeroporturi București – Otopeni

COMOTI Institutul National de Cercetare – Dezvoltare Turbomotoare – București

DAI-Labor – Berlin

Deep Blue – Roma

DFS Deutsche Flugsicherung – Langen, Frankfurt

DLR – München

EASA – Köln

EUROCONTROL – Bruxelles

Fokker Engineering Romania – București

GECI Engineering Services Romania – București

GMV Romania – București

HPS High Performance Space Structure Systems Romania – București

HPS High Performance Space Structure Systems – Bremen

EUROCONTROL Institute of Air Navigation Services – Luxembourg

IAR – Brașov

INCAS Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare Aerospațială Elie Carafoli – București

Institutul de Științe Spațiale – Măgurele

Laboratorul de Încercări în Zbor și Modele Experimentale UPB-FIA – București

Lufthansa Technik – Otopeni

Menzies Aviation – Otopeni

Ministerul Transporturilor – București

EUROCONTROL MUAC Maastricht Upper Area Control – Maastricht

RAS Regional Air Services – Otopeni / Tuzla

Reliance Travel and Consulting – București

Romaero – București

ROMATSA – București

Școala Superioară de Aviație Civilă – București / Strejnic

TAROM – Otopeni

Think Research – Bournemouth, UK

Toyo Aviation – București

Turbomecanica – București

Universal Alloy Corporation – Baia Mare

 

 
 ––––––––––––––-
 

Important

În atenția studenților de anul III care fac practica pe perioada de vară: pe data de 9 septembrie 2019 ora 9:00 va avea loc colocviul de practică la facultate cu cadrul didactic supervizor / responsabilul de practică (vezi tabelul de mai jos, în funcție de programul de studii). Studenții practicanzi vor aduce:

  1. Atestatul de practică din partea angajatorului (instituția unde s-a desfășurat practica) care să ateste că au lucrat 12 săptămâni timp de cel puțin 6 ore pe zi;
  2. Raportul tutorelui de practică (cu o propunere de notă sau cu un calificativ);
  3. Raport individual al fiecărui student, din care să reiasă ce a învățat despre organizația unde a lucrat, ce a primit de făcut, cum s-a integrat, cum a răspuns cerințelor angajatorului, ce realizări a avut. Raportul se susține cu caietul de practică.

Pe baza acestor date, responsabilul acordă o notă la disciplina practică și cele 6 puncte credit. În lipsa documentelor de mai sus nu se poate promova colocviul de practică. Refacerea practicii implică amânarea absolvirii cel puțin până în toamnă, deoarece nu mai exsită în calendarul de până la absolvirea din iulie un interval de 12 săptămâni pentru refacere.

 

Formulare 2019

Anunturi

AeroConnectMeetings

                      În data de 2 martie 2024 a avut loc AeroConnectMeetings, un eveniment dedicat ingineriei Aerospațiale prin care studenții de la Facultatea de Ingnerie Aerospațială au avut posibilitatea de a...

citește mai mult

Echivalarea modulelor PART66

În urma demersului făcut către Autoritatea Aeronautică Civilă Română, şi a recunoaşterii conţinutului curicular la unele discipline predate la Facultatea de Inginerie Aerospaţială, UNSTPB, în raport cu cerinţele prevăzute la modulele din Anexa III, PART 66, a...

citește mai mult