Structura și Managementul
Concursul public pentru ocuparea funcției de Decan în mandatul 2020-2024
Facultatea de Inginerie Aerospațială din cadrul Universității Politehnica din București a anunțat concursul public pentru ocuparea funcției de Decan în mandatul 2020-2024 pa data de 13 decembrie 2019. Depunerea candidaturilor s-a făcut în zilele de 6-7 ianuarie 2020. Au fost acceptate candidaturile persoanelor din cadrul UPB sau de la alte facultăți din țară sau din străinătate. Audierea în plenul Consiliului Facultății va avea loc în ședința din 16 ianuarie 2020 ora 14:00 în sala Polizu I-013 Elie Carafoli. Prin vot secret, membrii Consiliului Facultății vor aviza candidații pe care îi consideră potriviți pentru această funcție. Candidații avizați de CF vor participa la un concurs organizat de Rector în perioada 20-28 ianuarie 2020. Metodologia de concurs poate fi descărcată <aici>.
Candidații la funcția de decan 2020-2024 înscriși și avizați de oficiul juridic sunt următorii (alfabetic):
- Crunțeanu Daniel Eugeniu <CV+Lista de Lucrări> <Program managerial>
- Dănăilă Sterian <CV+Lista de Lucrări> <Program managerial>
- Pleter Octavian Thor <CV+Lista de Lucrări> <Program managerial>
În cazul în care Consiliul Facultății nu avizează minimum doi candidați, concursul va fi reluat conform următorului <calendar>.
În ședința din 16 ian 2020 cei trei candidați au fost avizați de CF prin vot individual și secret astfel: Conf. D. Crunțeanu (23), Conf. O. T. Pleter (17), Prof. S. Dănăilă (15).
Rezultatele concursurilor pentru ocuparea funcției de Decan la Facultatea de Inginerie aerospatiala, pentru mandatul 2020 – 2024.
Castigator concursului a fost declarat dl. Daniel Eugeniu Crunțeanu.
Facultatea de Inginerie Aerospațială este una dintre cele 15 facultăți ale Universității Politehnica din București. Universitatea este condusă de Senat, iar conducerea executivă aparține Rectorului. Facultățile nu sunt persoane juridice, deci în relația cu terții sunt reprezentate doar de Rector, direct sau prin Prorectorii de resort. Decanul are un mandat de reprezentare limitat la nivelul profesional, dar nu juridic și instituțional.
Conducerea Universitatii POLITEHNICA din Bucuresti
Facultatea are în componență trei Departamente, o Școală Doctorală și un Centru de Cercetări:
- Departamentul de Științe Aerospațiale ”Elie Carafoli”
- Departamentul de Ingineria Sistemelor Aeronautice și Management Aeronautic ”Nicolae Tipei”
- Departamentul de Grafică Inginereasă și Design Industrial
- Școala Doctorală a FIA
- Centrul de Cercetări pentru Aeronautică și Spațiu
Conducerea facultății este asigurată de Consiliul Facultății, compus din 29 de membri, cadre didactice ale facultății, cadre didactice ale altor facultăți care predau studenților facultății, precum și studenți:
Consiliul Facultății se întrunește la un interval de 2-6 săptămâni și ia decizii strategice, respectiv validează deciziile Biroului Executiv al Facultății.
Deciziile CF din mandatul 2016-2020
Conducerea executivă a facultății este asigurată de Decan, Prodecani și Directori. În mandatul 2020-2024 echipa managerială are următoarea componență:
Nume & Prenume | Functia | Prezentare / Contact |
---|---|---|
Conf. dr. ing. Daniel-Eugeniu Crunțeanu | Decan | daniel.crunteanu@upb.ro |
Conf. Petrișor Pârvu | Prodecan | petrisor.parvu@upb.ro |
Conf. dr. ing. Nicoleta-Elisabeta Pascu | Prodecan | nicoleta.pascu@upb.ro |
S.L. dr. ing. Valentin Pană | Prodecan | valentin.pana@upb.ro |
Prof. dr. ing. Sterian Dănăilă | Directorul Departamentului de Stiinte Aerospatiale "Elie Carafoli" | sterian.danaila@upb.ro |
Prof. dr. ing. Ionel Simion | Directorul Departamentului de Grafică Inginerească și Design Industrial | ionel.simion@upb.ro |
Prof. dr. ing. Teodor-Viorel Chelaru | Directorul Departamentului de Ingineria Sistemelor Aeroanutice ”Nicolae Tipei” / Directorul Centrului de Cercetări pentru Aeronautică și Spațiu | teodor.chelaru@upb.ro |
Florica Bică | Secretar Șef | inginerie.aerospatiala@upb.ro |
ing. Sorin Popescu | Administrator Șef | inginerie.aerospatiala@upb.ro |
Prodecanii au atribuții specifice.
Biroul Executiv al Facultății este compus din Decan, Prodecani și Directorul Școlii Doctorale. Acesta se întrunește săptămânal și ia deciziile tactice privind funcționarea facultății.
Anunturi
Recuperare laborator Chimie generala
Recuperările pentru laboratorul de chimie generală se vor efectua în zilele de 29, 30, 31 august, ora 09:00- 13:00, în sala EG 001 (noul local)
Rezultate deosebite ale studenților Facultații de Inginerie Aerospațială la concursurile studențesti din anul 2022
Concursul National de matematica "Traian Lalescu": Ionescu Dan, grupa 913 - Premiul I Munteanu Dragoș, grupa 915 - Premiul III Concursul Profesional Ştiinţific de Rezistenţa Materialelor “C.C. Teodorescu": Spătaru Sânziana-Andreea, grupa 924 - Premiul I Strătilă...
Informare cu privire la eliberarea actelor de studii pentru absolvenții promoției 2021 (licența și master)
Începând cu data de 02.06.2022 se va proceda la eliberarea actelor de studii și pentru absolvenții promoției 2021 (licența și master). Ridicarea actelor de studii se va face de la Biroul Acte de studii, situat in clădirea rectorat, camera 307. Eliberarea actelor se va...
DEPUNEREA CERERILOR PRIVIND ACORDAREA UNUI AJUTOR FINANCIAR ÎN VEDEREA ACHIZIŢIONĂRII UNUI CALCULATOR PRIN PROGRAMUL „EURO 200”
PROGRAMUL EURO 200 Beneficiarii acestui program sunt studentii învățământului de stat sau particular acreditat, în vârstă de până la 26 de ani, care provin din familii cu un venit brut lunar de maximum 150 lei pe membru de familie. Ajutorul se acordă o singură dată...
Aerospace Meetings F.I.A. 2022
Facultatea de Inginerie Aerospațială în colaborare cu Asociația Studenților din Facultatea de Inginerie Aerospațială (A.S.F.I.A) vă invită la evenimentul "Aerospace Meetings F.I.A. 2022 ", în care studenții au oportunitatea de a intra in contact direct cu firmele din...
Concursuri posturi didactice perioadă nedeterminată – Sem. II, 2021-2022
<< DISAMA_4_Prof_Informatii concurs >> << DISAMA_12_SL_Informatii concurs >> << DSA-4_Prof_Informatii concurs >>
Cazare camin
Pentru locurile disponibile, sau disponibilizate in camin, se intocmeste lista de prioritati saptamanal. Ordinea de prioritati este: Studenti cu certificate covid valide - integralisti, moldoveni, cazuri sociale, boboc, anul IV, anul III, anul II, master II, master I....
Prelungirea termenului de depunere a dosarelor de bursa
In urma sedintei B.E.F. din data de 13.10.2021 s-a aprobat prelungirea perioadei de depunere a dosarelor pentru burse până pe data de 20.10.2021, ora 16:00.
Ghid de alocare a temei de licenta / disertatie
<< Ghid de alocare a temelor pentru examenul de diploma 2021 >> << Ghid de alocare a temelor de cercetare 2021 >>
Modificari Grupe NUU
Va informam ca orice modificare de grupa, dupa inceperea anul universitar, creeaza probleme in site de cursuri Moodle si in site Teams, ducand pana la pierderea accesului la cursuri si seminarii. De aceea nu se vor aproba si nu se vor face astfel de modificari dupa...