Tutori / Consiliere Profesionala

Tutori / Îndrumători de an
Anul I
Seria RO = Conf. dr. ing. Grigore Cican
Seria NA = S.l. dr. ing. Irina Ștefănescu
Anul II
Seria RO = Conf. dr. ing. Petrișor Pârvu
Seria NA = S.l. dr. ing. Irina Ștefănescu
Anii III-IV
Seria CA = Conf. dr. ing. Petrișor Pârvu
Seria SP = Conf. dr. ing. Daniel-Eugeniu Crunțeanu
Seria EIA = Conf. dr. ing. Cristian Constantinescu
Seria IMA = S.l. dr. ing. Ștefan Popescu
Seria DA = Conf. dr. ing. Nicoleta Pascu
Seria NA = Conf. dr. ing. Octavian Thor Pleter
Master
Programul SAS = Conf. dr. ing. Laurentiu Moraru
Programul PAPM = Conf. dr. ing. Daniel-Eugeniu Crunțeanu
Programul ANA = S.l. dr. ing. Valentin Pană
Programul IMA = Prof. dr. ing. Sorin Eugen Zaharia
Programul MA = As. dr. ing. Casandra Pietreanu
Programul ITA = Conf. dr. ing. Octavian Thor Pleter
Programul GID = Conf. dr. ing. Nicoleta Pascu
Programul SHS = Conf. dr. ing. Daniel-Eugeniu Crunțeanu
Consiliere Profesională și Orientare în Carieră
În Facultatea de Inginerie Aerospațială există un birou de Consiliere și Orientare în Carieră care funcționează în R23 prin amabilitatea Conf. dr. ing. Silviu Zancu (silviu.zancu@upb.ro), care are și calificare de coach.
- ordinea solicitărilor
- disponibilul de timp
- orar
Director al Centrului de Consiliere si Orientare in Cariera,
Centrul de Antreprenoriat Studențesc
Centrul de Antreprenoriat Studențesc a fost organizat în cadrul Universității Politehnica din București prin Centrul de Antreprenoriat Universitar cu sprijinul financiar al Ministerului Educației Naționale, printr-un proiect intitulat ”Creează-ți un viitor! Fii antreprenor!”. Proiectul se derulează în perioada iulie-decembrie 2017. Între 25 septembrie și 6 octombrie 2017 au loc sesiuni de informare pentru studenții care doresc să-și dezvolte propria afacere. Invităm studenții să ia legătura cu persoana de contact, d-ra Raluca Răduță tel. 0768046475 email: raluca.raduta@upb.ro
POLIJOBS TE ANGAJEAZĂ!
Te așteptăm în perioada 𝟭𝟲-𝟭𝟳 𝗡𝗼𝗶𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟮, î𝗻 𝗛𝗼𝗹 𝗔𝗡 𝗱𝗶𝗻 𝗥𝗲𝗰𝘁𝗼𝗿𝗮𝘁, interval orar 10.00-17.00, la cea de-a V-a ediție a celui mai mare Târg Universitar de Cariere organizat de către Universitatea POLITEHNICA din București, prin intermediul POLIJobs....
Burse
BURSE SEMESTRUL I 2022-2023 << Burse de merit >> << Burse de performanță >> << Burse sociale >>
Admitere Master sesiunea septembrie(2)
Inscrierea candidaților 19 - 25.09.2022, ora 16:00 Concurs de admitere 26.09.2022 Comunicarea rezultatelor 26.09 – 27.09.2022 Înmatricularea candidaților 27.09.2022
Concurs acordare gradație de merit
Perioada de depunere a documentelor, pentru participarea la concursul de acordare a gradațiilor de merit, este în intervalul 01.09 - 07.09.2022 Concursul se adreseaza personalului didactic, de la catedra "Elie Carafoli", fiind scoase la concurs 2 gradații de marit....
Examene de diploma / disertatie sesiunea septembrie 2022
Inscrierea la examenele de diploma / disertatie se face in perioada 29.08 - 09.09.2022 Examenele vor fi in perioada 12-14 septembrie.
Tabere studentesti 2022
Proces verbal selectie Tabere 2022 Adresa CCSBucuresti Adresa CCSBucuresti 2 Metodologie tabere studentesti 2022 Anexe Metodologie tabere studentesti 2022
Recuperare laborator Chimie generala
Recuperările pentru laboratorul de chimie generală se vor efectua în zilele de 29, 30, 31 august, ora 09:00- 13:00, în sala EG 001 (noul local)
Rezultate deosebite ale studenților Facultații de Inginerie Aerospațială la concursurile studențesti din anul 2022
Concursul National de matematica "Traian Lalescu": Ionescu Dan, grupa 913 - Premiul I Munteanu Dragoș, grupa 915 - Premiul III Concursul Profesional Ştiinţific de Rezistenţa Materialelor “C.C. Teodorescu": Spătaru Sânziana-Andreea, grupa 924 - Premiul I Strătilă...
Informare cu privire la eliberarea actelor de studii pentru absolvenții promoției 2021 (licența și master)
Începând cu data de 02.06.2022 se va proceda la eliberarea actelor de studii și pentru absolvenții promoției 2021 (licența și master). Ridicarea actelor de studii se va face de la Biroul Acte de studii, situat in clădirea rectorat, camera 307. Eliberarea actelor se va...
DEPUNEREA CERERILOR PRIVIND ACORDAREA UNUI AJUTOR FINANCIAR ÎN VEDEREA ACHIZIŢIONĂRII UNUI CALCULATOR PRIN PROGRAMUL „EURO 200”
PROGRAMUL EURO 200 Beneficiarii acestui program sunt studentii învățământului de stat sau particular acreditat, în vârstă de până la 26 de ani, care provin din familii cu un venit brut lunar de maximum 150 lei pe membru de familie. Ajutorul se acordă o singură dată...