–––––
NOU! Datorita interesului manifestat pentru aceasta ofertă, Blue Air face precizarea că mai primește cv-urile doritorilor doar până la data de 04.05.2018 la adresa dedicată: hrrecruitment@blueair.aero care inlocuieste
adresa directorului QSS ovidiu.dascalescu@blueair.aero.
Pentru a asigura egalitatea de șanse, procesarea cv-urilor depuse va începe după finalizarea colectei din 04.05.2018 și ca urmare întârzierea unui răspuns din partea Blue Air nu trebuie să îngrijoreze.”
–––––
Compania aeriana BLUE AIR – AIRLINE MANAGEMENT SOLUTIONS doreste sa angajeze ingineri de aviatie pentru urmatoarele domenii:
1. Directia Calitate, Siguranta, Securitate (QSS)
– siguranta aeronautica (SAFETY) – 2 inspectori
– decodificarea si analiza obiectiva a zborului (FDM) – 1 analist programator
– asigurarea calitatii in operatiuni de sol (HANDLING & DISPATCH) – 1 auditor
– asigurarea calitatii in operatiuni de engineering & maintenance (CAMO & MRO) – 1 auditor
2. Directia Instruire Personal Navigant (TRN)
– proiectare si editare programe de instruire CBT personal navigant (SCORM, MOODLE, FLYCO) – 5 analisti programatori
Doritorii sunt rugati sa trimita la adresa: ovidiu.dascalescu@blueair.aero un cv tip Europass cu fotografie si copia scanata a diplomei de absolvire.
Cunoasterea avansata a limbii engleze si abilitatile deosebite in IT si mobile networking reprezinta un avantaj pentru candidat.
Candiatul va trebui sa indice activitatea pentru care opteaza si poate adauga la minimul de documente solicitat, alte dovezi care sa-i sustina candidatura.
Dupa colectarea si trierea ofertelor de colaborare primate de la cei interesati, BlueAir va face invitatii personale (email) pentru interviul de angajare.
Ovidiu Gabriel Dascalescu
Quality Safety Security Director
–––––––––––––––––––––––
Address: 42-44 Sos. Bucuresti-Ploiesti, zip.013696
Baneasa Business & Technology Park, building A,
wing A1, 4th floor, sector 1, Bucharest, Romania
Land line: +40 212 088 662
Fax: +40 212 088 611
Mobile: +40 753 022 026
E-mail ovidiu.dascalescu@blueair.aero
Web: www.blueairweb.com
–––––––––––––––––––––––
Aerospace Meetings F.I.A. 2022
Facultatea de Inginerie Aerospațială în colaborare cu Asociația Studenților din Facultatea de Inginerie Aerospațială (A.S.F.I.A) vă invită la evenimentul "Aerospace Meetings F.I.A. 2022 ", în care studenții au oportunitatea de a intra in contact direct cu firmele din...
Concursuri posturi didactice perioadă nedeterminată – Sem. II, 2021-2022
<< DISAMA_4_Prof_Informatii concurs >> << DISAMA_12_SL_Informatii concurs >> << DSA-4_Prof_Informatii concurs >>
Cazare camin
Pentru locurile disponibile, sau disponibilizate in camin, se intocmeste lista de prioritati saptamanal. Ordinea de prioritati este: Studenti cu certificate covid valide - integralisti, moldoveni, cazuri sociale, boboc, anul IV, anul III, anul II, master II, master I....
Prelungirea termenului de depunere a dosarelor de bursa
In urma sedintei B.E.F. din data de 13.10.2021 s-a aprobat prelungirea perioadei de depunere a dosarelor pentru burse până pe data de 20.10.2021, ora 16:00.
Ghid de alocare a temei de licenta / disertatie
<< Ghid de alocare a temelor pentru examenul de diploma 2021 >> << Ghid de alocare a temelor de cercetare 2021 >>
Modificari Grupe NUU
Va informam ca orice modificare de grupa, dupa inceperea anul universitar, creeaza probleme in site de cursuri Moodle si in site Teams, ducand pana la pierderea accesului la cursuri si seminarii. De aceea nu se vor aproba si nu se vor face astfel de modificari dupa...
Incepere an universitar 2021-2022
Senatul UPB a hotărât în ședința din 30.09.2021 ca activitățile didactice să înceapă astfel: - la licență cursuri on-line, aplicații în format fizic, examinări în format fizic; - la master toate activitățile on-line.
Anunt privind repetarea anului universitar
Cererile pentru repetarea anului universitar se depun pe adresa de e-mail a faculații inginerie.aerospatiala@upb.ro până pe data de 30 septembrie 2021.
Program secretariat 02 – 13 august 2021
In perioada 02 - 13 august 2021, programul secretariatului este in fiecare miercuri, intre orele 10-14.
Faza III – VALIDARE, CONFIRMARE LOC, PARTICIPARE LA GLISARE -OPȚIONAL*-, ÎNSCRIERE ÎN ANUL I ȘI ÎNMATRICULARE ADMIȘI 2021
Pentru a fi admis și înmatriculat candidatul trebuie să fi promovat examenul de Bacalaureat, să fi fost declarat admis în Faza II, să aibă dosarul de admitere complet (cu toate documentele solicitate vezi Anexa VIII), iar datele furnizate la înscriere în Faza I să fie...
0 Comentarii