Conform deciziei Biroului Executiv al Facultatii din 11 iulie 2016, trecerea studenților de la taxă la buget se poate face în două moduri:

  • Anual, înainte de începerea fiecărui an universitar, prin cerere către decan. Data limită de depunere a cererii este în 5 zile de la terminarea sesiunii de refacere din toamnă. Se aprobă doar cererile integraliștilor și doar în limita numărului de locuri disponibile de la buget în anul respectiv, eliberate prin eventuale exmatriculări, retrageri, repetenții, amânări etc. Aprobarea cererilor se va face de către decan în a 6-a zi după terminarea sesiunii de refacere din toamnă, în ordinea mediilor și în limita locurilor disponibile.
  • Prin modalitatea prevăzută în Regulament*) cap. IV.I alin. 2.4 de înscriere la concursul de admitere când este în anul II, III, IV.

*) Click pentru a descarca REGULAMENTUL privind organizarea şi desfăşurarea Concursului de admitere în învăţământul superior la Universitatea POLITEHNICA din Bucureşti pentru anul universitar 2015-2016 ciclul de studii universitare de licenţa.

0 Comentarii

Modificari Grupe NUU

Va informam ca orice modificare de grupa, dupa inceperea anul universitar, creeaza probleme in site de cursuri Moodle si in site Teams, ducand pana la pierderea accesului la cursuri si seminarii. De aceea nu se vor aproba si nu se vor face astfel de modificari dupa...

Incepere an universitar 2021-2022

Senatul UPB a hotărât în ședința din 30.09.2021 ca activitățile didactice să înceapă astfel: - la licență cursuri on-line, aplicații în format fizic, examinări în format fizic; - la master toate activitățile on-line.

TABERE STUDENȚEȘTI 2021

Tabere pentru studenți în perioada vacanței de vară 2021 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 v.2 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 Comisia de selectie a studentilor beneficiari de tabere studentesti 2020-2021 Lista...