Conform deciziei Biroului Executiv al Facultatii din 11 iulie 2016, trecerea studenților de la taxă la buget se poate face în două moduri:

  • Anual, înainte de începerea fiecărui an universitar, prin cerere către decan. Data limită de depunere a cererii este în 5 zile de la terminarea sesiunii de refacere din toamnă. Se aprobă doar cererile integraliștilor și doar în limita numărului de locuri disponibile de la buget în anul respectiv, eliberate prin eventuale exmatriculări, retrageri, repetenții, amânări etc. Aprobarea cererilor se va face de către decan în a 6-a zi după terminarea sesiunii de refacere din toamnă, în ordinea mediilor și în limita locurilor disponibile.
  • Prin modalitatea prevăzută în Regulament*) cap. IV.I alin. 2.4 de înscriere la concursul de admitere când este în anul II, III, IV.

*) Click pentru a descarca REGULAMENTUL privind organizarea şi desfăşurarea Concursului de admitere în învăţământul superior la Universitatea POLITEHNICA din Bucureşti pentru anul universitar 2015-2016 ciclul de studii universitare de licenţa.

0 Comentarii

Aerospace Meetings F.I.A. 2022

Facultatea de Inginerie Aerospațială în colaborare cu Asociația Studenților din Facultatea de Inginerie Aerospațială (A.S.F.I.A) vă invită la evenimentul "Aerospace Meetings F.I.A. 2022 ", în care studenții au oportunitatea de a intra in contact direct cu firmele din...

Cazare camin

Pentru locurile disponibile, sau disponibilizate in camin, se intocmeste lista de prioritati saptamanal. Ordinea de prioritati este: Studenti cu certificate covid valide - integralisti, moldoveni, cazuri sociale, boboc, anul IV, anul III, anul II, master II, master I....