ing. Răzvan Mărgăuan
Ing. Răzvan Mărgăuan lucrează de peste 17 ani în Eurocontrol, la Maastricht Upper Area Control Center, dar și la sediul central de la Bruxelles. În Eurocontrol există o puternică echipă românească de ingineri, absolvenți ai Facultății de Inginerie Aerospațială, care contribuie la eficientizarea zborului aeronavelor într-unul dintre cele mai aglomerate spații aeriene din lume, menținând în același timp siguranța aeronautică la cele mai bune cote pe plan mondial.
Câteva repere biografice:
- Absolvent al Colegiului Național ”Sfantu Sava” București (1986)
- Absolvent al Universității Politehnica din București – Facultatea de Inginerie Aerospațială, specializarea Aeronave, direcția de aprofundare Instalații și Aparate de Bord (1993)
- Absolvent al Academiei de Studii Economice din Bucuresti – Business International (1997)
- ROMATSA (Romanian Air Traffic Services Administration) Head of ATS Development Division, ATS Expert (1993-1997)
- Licenta de Controlor de Trafic Aerian (1998)
- Eurocontrol Corporate Management Training
- PMI Project Management Training
- Eurocontrol Safety Management Training
- IATA Senior Management Certification
- Several ATM/CNS and technical training courses
- Air Traffic Controller License, Area Control
- EUROCONTROL Maastricht UAC System and Business Development Manager, PMU
Ing. Răzvan Mărgăuan este unul dintre membrii fondatori ai AirNav Board, un Think Tank constituit din absolvenți ai Universității Politehnica din București, Facultatea de Inginerie Aerospațială, personalități ale domeniului, consacrați profesional în organizații internaționale cum sunt ICAO (International Civil Aviation Organization), EUROCONTROL, Jeppesen – Boeing, General Electric sau Learjet Corporation. Acest Think Tank a furnizat un curriculum pragmatic și modern programelor de studii ”Air Navigation – Air Transport Engineering”, pornite în 2009 la inițiativa Decanului Prof. dr. ing. Virgil Stanciu.
POLIJOBS TE ANGAJEAZĂ!
Te așteptăm în perioada 𝟭𝟲-𝟭𝟳 𝗡𝗼𝗶𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟮, î𝗻 𝗛𝗼𝗹 𝗔𝗡 𝗱𝗶𝗻 𝗥𝗲𝗰𝘁𝗼𝗿𝗮𝘁, interval orar 10.00-17.00, la cea de-a V-a ediție a celui mai mare Târg Universitar de Cariere organizat de către Universitatea POLITEHNICA din București, prin intermediul POLIJobs....
Burse
BURSE SEMESTRUL I 2022-2023 << Burse de merit >> << Burse de performanță >> << Burse sociale >>
Admitere Master sesiunea septembrie(2)
Inscrierea candidaților 19 - 25.09.2022, ora 16:00 Concurs de admitere 26.09.2022 Comunicarea rezultatelor 26.09 – 27.09.2022 Înmatricularea candidaților 27.09.2022
Concurs acordare gradație de merit
Perioada de depunere a documentelor, pentru participarea la concursul de acordare a gradațiilor de merit, este în intervalul 01.09 - 07.09.2022 Concursul se adreseaza personalului didactic, de la catedra "Elie Carafoli", fiind scoase la concurs 2 gradații de marit....
Examene de diploma / disertatie sesiunea septembrie 2022
Inscrierea la examenele de diploma / disertatie se face in perioada 29.08 - 09.09.2022 Examenele vor fi in perioada 12-14 septembrie.
Tabere studentesti 2022
Proces verbal selectie Tabere 2022 Adresa CCSBucuresti Adresa CCSBucuresti 2 Metodologie tabere studentesti 2022 Anexe Metodologie tabere studentesti 2022
Recuperare laborator Chimie generala
Recuperările pentru laboratorul de chimie generală se vor efectua în zilele de 29, 30, 31 august, ora 09:00- 13:00, în sala EG 001 (noul local)
Rezultate deosebite ale studenților Facultații de Inginerie Aerospațială la concursurile studențesti din anul 2022
Concursul National de matematica "Traian Lalescu": Ionescu Dan, grupa 913 - Premiul I Munteanu Dragoș, grupa 915 - Premiul III Concursul Profesional Ştiinţific de Rezistenţa Materialelor “C.C. Teodorescu": Spătaru Sânziana-Andreea, grupa 924 - Premiul I Strătilă...
Informare cu privire la eliberarea actelor de studii pentru absolvenții promoției 2021 (licența și master)
Începând cu data de 02.06.2022 se va proceda la eliberarea actelor de studii și pentru absolvenții promoției 2021 (licența și master). Ridicarea actelor de studii se va face de la Biroul Acte de studii, situat in clădirea rectorat, camera 307. Eliberarea actelor se va...
DEPUNEREA CERERILOR PRIVIND ACORDAREA UNUI AJUTOR FINANCIAR ÎN VEDEREA ACHIZIŢIONĂRII UNUI CALCULATOR PRIN PROGRAMUL „EURO 200”
PROGRAMUL EURO 200 Beneficiarii acestui program sunt studentii învățământului de stat sau particular acreditat, în vârstă de până la 26 de ani, care provin din familii cu un venit brut lunar de maximum 150 lei pe membru de familie. Ajutorul se acordă o singură dată...
0 Comentarii