Depunerea candidaturilor până pe 21 februarie

Reprezentativitatea studenților în învățământul universitar este o componentă esențială în structurile de conducere. Studenții sunt parteneri decizionali, astfel alegerea unor reprezentanți și implicarea activă a lor în viața universității și facultății constituie un drept fundamental al acestora.

În data de 27 februarie 2020, se organizează alegeri pentru reprezentanții studenților în Senatul Universității și Consiliile Facultăților, în incinta holului AN din clădirea Rectoratului, în intervalul 09:00-21:00.

Pentru funcţiile Student reprezentant în Consiliul Facultății și Student reprezentant în Senatul Universității îşi poate depune candidatura orice student, care conform legii în vigoare și Cartei Universității Politehnica din București, este înmatriculat la una dintre cele 3 forme de învățământ: licență, masterat sau doctorat.

Un student poate candida doar la una din funcţiile de reprezentant în Consiliul Facultății sau reprezentant în Senatul Universității. Durata mandatului este de 2 ani, un student având posibilitatea ocupării a maxim două mandate cumulate, indiferent de poziție.
Nu au dreptul de a candida studenţii care:

  • au fost sancţionaţi pentru abateri de la regulile de conduită academică;
  • au fost exmatriculaţi şi nu au fost reînmatriculaţi în momentul depunerii candidaturilor;
  • au statutul de angajaţi ai universităţii.

Formular de inscriere a candidaturilor – AICI (formular online google docs)

Regulament de desfășurare a alegerilor pentru reprezentanții studenților din senat și consiliile facultăților  – AICI 

Calendarul alegerilor:

· Perioada depunerilor candidaturilor: ——————– 17-21 februarie 2020

· Perioada validării candidaturilor: ————————– 22 – 23 februarie 2020

· Afișarea pe site-ul UPB a candidaților declarați valiz:  24 februarie 2020

· Perioada de campanie electorală: ————————- 24-26 februarie 2020

· Ziua alegerilor: ————————————————– 27 februarie 2020

· Data afișării rezultatelor pe site-ul UPB: —————— 28 februarie 2020

· Perioada de contestații: ————————————— 28 -29 februarie 2020

· Perioada rezolvării contestațiilor: ————————– 28 februarie – 1 martie 2020

· Data afișării rezultatelor finale pe site-ul UPB: – ——– 2 martie 2020

0 Comentarii

Modificari Grupe NUU

Va informam ca orice modificare de grupa, dupa inceperea anul universitar, creeaza probleme in site de cursuri Moodle si in site Teams, ducand pana la pierderea accesului la cursuri si seminarii. De aceea nu se vor aproba si nu se vor face astfel de modificari dupa...

Incepere an universitar 2021-2022

Senatul UPB a hotărât în ședința din 30.09.2021 ca activitățile didactice să înceapă astfel: - la licență cursuri on-line, aplicații în format fizic, examinări în format fizic; - la master toate activitățile on-line.

TABERE STUDENȚEȘTI 2021

Tabere pentru studenți în perioada vacanței de vară 2021 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 v.2 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 Comisia de selectie a studentilor beneficiari de tabere studentesti 2020-2021 Lista...

Simularea Examenului de #AdmitereUPB

Vrei să afli dacă ești pregătit pentru Examenul din Sesiunea a II-a de Admitere UPB? 💯 #UPB te invită să participi la Simularea Examenului de #AdmitereUPB! Înscrierile se fac până în data de 2️ Iunie 2021, prin accesarea link-ului următor: https://admiteresim.pub.ro/...