Tutori / Consiliere Profesionala

Tutori / Îndrumători de an

 Din anul universitar 2016/2017, prin Decizia BEF din 10 nov 2016 sunt numiți următorii îndrumători de an ai studenților, cu atribuții de mentoriat și de tutoriat:

Anul I

Seria A = Conf. dr. ing. Petrișor Pârvu

Seria B = S.l. dr. ing. Silviu Zancu

Seria NA = Conf. dr. ing. Octavian Thor Pleter

Anul II

Seria RO = Conf. dr. ing. Petrișor Pârvu și S.l. dr. ing. Silviu Zancu

Seria NA = Conf. dr. ing. Octavian Thor Pleter

Anii III-IV

Seria CA = Prof. dr. ing. Sterian Dănăilă

Seria SP = S.l. dr. ing. Marius Brebenel

Seria EIA = Prof. dr. ing. Adrian Stoica

Seria IMA = S.l. dr. ing. Ștefan Popescu

Seria NA = Conf. dr. ing. Octavian Thor Pleter

Master

Programul SAS = Conf. dr. ing. Marius Stoia-Djeska

Programul PAPM = S.l. dr. ing. Marius Brebenel

Programul ANA = Prof. dr. ing. Teodor Viorel Chelaru

Programul IMA = Prof. dr. ing. Sorin Eugen Zaharia

Programul MA = As. dr. ing. Casandra Pietreanu

Programul ITA = Conf. dr. ing. Octavian Thor Pleter

Programul GID = Prof. dr. ing. Ionel Simion

Programul SHS = Prof. dr. ing. Teodor Viorel Chelaru

Consiliere Profesională și Orientare în Carieră

În Facultatea de Inginerie Aerospațială există un birou de Consiliere și Orientare în Carieră care funcționează în R23 prin amabilitatea Conf. dr. ing. Silviu Zancu (szancu@gmail.com), care are și calificare de coach.

Cei care au lucruri de limpezit se pot programa folosind adresa de email szancu@gmail.com
 
Programarea şedinţelor se face în funcţie de 
  1. ordinea solicitărilor
  2. disponibilul de timp
  3. orar
________________________
În cadrul Universității POLITEHNICA din București funcționează Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră (CCOC) în conformitate cu OMEN 650/2014 și cu Decizia Senatului UPB nr.150/20.07.2015 de aprobare a Metodologiei pentru organizarea activităților de consiliere și pentru funcționarea Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră (CCOC) în cadrul UPB.
Printre obiectivele specifice ale Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră se regăsesc:
         a) Educaţia cu privire la carieră ca fiind un demers educaţional care vizează dezvoltarea de competenţe transversale, necesare pentru planificarea şi managementul carierei, atât în domeniul autocunoaşterii şi dezvoltării personale, cât şi în cel al explorării oportunităţilor educaţionale şi profesionale existente;
         b) Informarea cu privire la carieră, care vizează informaţiile necesare pentru planificarea şi managementul carierei, în termeni de competenţe cheie necesare, oportunităţi de învăţare de tip burse de studii, stagii de practică sau internship-uri în companii şi organizaţii, programe educaţionale în ţară sau în străinătate;
        c) Consilierea carierei care ajută la clarificarea obiectivelor de carieră, a intereselor şi aspiraţiilor profesionale, la înţelegerea propriei identităţi, la luarea de decizii informate, la responsabilizarea tinerilor pentru propriile acţiuni, astfel încât să-şi poată gestiona planul de carieră şi tranziţia de la școală către piața muncii. Acest tip de consiliere sprijină tinerii în pregătirea unui portofoliu de angajare (redactarea unui CV, a unei scrisori de intenţie, pregătirea participării la un interviu etc.), necesar în procesul de recrutare şi de selecţie pe piaţa muncii.
Dr. Nicoleta Litoiu,
Profesor universitar, Departamentul Formare pentru Cariera Didactica,

Director al Centrului de Consiliere si Orientare in Cariera,

Universitatea Politehnica Bucuresti
litoiu.nicoleta@gmail.com

Centrul de Antreprenoriat Studențesc

Centrul de Antreprenoriat Studențesc a fost organizat în cadrul Universității Politehnica din București prin Centrul de Antreprenoriat Universitar cu sprijinul financiar al Ministerului Educației Naționale, printr-un proiect intitulat ”Creează-ți un viitor! Fii antreprenor!”. Proiectul se derulează în perioada iulie-decembrie 2017. Între 25 septembrie și 6 octombrie 2017 au loc sesiuni de informare pentru studenții care doresc să-și dezvolte propria afacere. Invităm studenții să ia legătura cu persoana de contact, d-ra Raluca Răduță tel. 0768046475 email: raluca.raduta@upb.ro

Anunturi

CATIA Lab

Catia Lab este laboratorul prin care UPB - Facultatea de Inginerie Aerospațială și ALTEN Delivery Center Bucharest(GECI Engineering Services) își doresc să pună bazele următoarei generații de ingineri proiectanți de aeronave și nu numai. Invităm toți studenții care...

citește mai mult

Program Special Decanat

Programul special al Decanatului Facultății de Inginerie Aerospațială pe perioada de concediu (20 iulie - 26 august 2018) este următorul: Miercuri 25 iul, 1 aug, 8 aug, 15 aug, 22 aug  (12 - 14) Luni 30 iul (12 - 14) Pentru Admitere licența - sesiunea de completare a...

citește mai mult

Premiul Nicolae Tipei 2018

Pentru editia 2018, regulamentul de acordare a prestigiosului “Premiu Nicolae Tipei” a fost îmbunătățit. Recompensa financiară a crescut de la $750 la $1500 (USD), ca urmare a deciziei domnului profesor Sever Tipei, care cu generozitate finanțează acest premiu...

citește mai mult

Angajări GURUCAD

Compania GURUCAD SRL recrutează personal calificat pentru desfășurarea proiectelor comapaniei, ingineri care să poată lucra 8 ore pe zi 5 zile pe săptămână. Absolvenții de licență care doresc să-și continue studiile la master nu se încadrează în acest profil. De...

citește mai mult

Eveniment FIA-AEROSTAR iunie 2018

S.C. AEROSTAR S.A. BACĂU, GRUP INDUSTRIAL AERONAUTIC, având ca obiect de activitate proiectarea, construcţia, reparaţia şi modernizarea aeronavelor civile şi militare, intenţionează să angajeze minim 20 ingineri aviaţie în cursul anului 2018, din rândul absolvenţilor...

citește mai mult

Premii ale Studenților 2018

Facultatea de Inginerie Aerospațială a organizat patru secțiuni de Comunicări Științifice Studențești pe 11 mai 2018. S-au acordat la fiecare secțiune un premiu I (400 lei), un premiu II (300 lei), un premiu III (200 lei) și o mențiune (100 lei). Secțiunea 09-01...

citește mai mult

Tabere studențești 2018

Programul național Tabere Studențești 2018 a demarat. Cei interesați sunt rugați să citească atent și între 24 aprilie și 22 mai 2018 să depună la Secretariatul facultății cererea aferentă completată și documentele justificative. Formulare de cerere se găsesc și la...

citește mai mult