Tutori / Consiliere Profesionala

Tutori / Îndrumători de an

 Din anul universitar 2016/2017, prin Decizia BEF din 10 nov 2016 sunt numiți următorii îndrumători de an ai studenților, cu atribuții de mentoriat și de tutoriat:

Anul I

Seria A = Conf. dr. ing. Petrișor Pârvu

Seria B = S.l. dr. ing. Silviu Zancu

Seria NA = Conf. dr. ing. Octavian Thor Pleter

Anul II

Seria RO = Conf. dr. ing. Petrișor Pârvu și S.l. dr. ing. Silviu Zancu

Seria NA = Conf. dr. ing. Octavian Thor Pleter

Anii III-IV

Seria CA = Prof. dr. ing. Sterian Dănăilă

Seria SP = S.l. dr. ing. Marius Brebenel

Seria EIA = Prof. dr. ing. Adrian Stoica

Seria IMA = S.l. dr. ing. Ștefan Popescu

Seria NA = Conf. dr. ing. Octavian Thor Pleter

Master

Programul SAS = Conf. dr. ing. Marius Stoia-Djeska

Programul PAPM = S.l. dr. ing. Marius Brebenel

Programul ANA = Prof. dr. ing. Teodor Viorel Chelaru

Programul IMA = Prof. dr. ing. Sorin Eugen Zaharia

Programul MA = As. dr. ing. Casandra Pietreanu

Programul ITA = Conf. dr. ing. Octavian Thor Pleter

Programul GID = Prof. dr. ing. Ionel Simion

Programul SHS = Prof. dr. ing. Teodor Viorel Chelaru

Consiliere Profesională și Orientare în Carieră

În Facultatea de Inginerie Aerospațială există un birou de Consiliere și Orientare în Carieră care funcționează în R23 prin amabilitatea Conf. dr. ing. Silviu Zancu (szancu@gmail.com), care are și calificare de coach.

Cei care au lucruri de limpezit se pot programa folosind adresa de email szancu@gmail.com
 
Programarea şedinţelor se face în funcţie de 
  1. ordinea solicitărilor
  2. disponibilul de timp
  3. orar
________________________
În cadrul Universității POLITEHNICA din București funcționează Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră (CCOC) în conformitate cu OMEN 650/2014 și cu Decizia Senatului UPB nr.150/20.07.2015 de aprobare a Metodologiei pentru organizarea activităților de consiliere și pentru funcționarea Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră (CCOC) în cadrul UPB.
Printre obiectivele specifice ale Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră se regăsesc:
         a) Educaţia cu privire la carieră ca fiind un demers educaţional care vizează dezvoltarea de competenţe transversale, necesare pentru planificarea şi managementul carierei, atât în domeniul autocunoaşterii şi dezvoltării personale, cât şi în cel al explorării oportunităţilor educaţionale şi profesionale existente;
         b) Informarea cu privire la carieră, care vizează informaţiile necesare pentru planificarea şi managementul carierei, în termeni de competenţe cheie necesare, oportunităţi de învăţare de tip burse de studii, stagii de practică sau internship-uri în companii şi organizaţii, programe educaţionale în ţară sau în străinătate;
        c) Consilierea carierei care ajută la clarificarea obiectivelor de carieră, a intereselor şi aspiraţiilor profesionale, la înţelegerea propriei identităţi, la luarea de decizii informate, la responsabilizarea tinerilor pentru propriile acţiuni, astfel încât să-şi poată gestiona planul de carieră şi tranziţia de la școală către piața muncii. Acest tip de consiliere sprijină tinerii în pregătirea unui portofoliu de angajare (redactarea unui CV, a unei scrisori de intenţie, pregătirea participării la un interviu etc.), necesar în procesul de recrutare şi de selecţie pe piaţa muncii.
Dr. Nicoleta Litoiu,
Profesor universitar, Departamentul Formare pentru Cariera Didactica,

Director al Centrului de Consiliere si Orientare in Cariera,

Universitatea Politehnica Bucuresti
litoiu.nicoleta@gmail.com

Centrul de Antreprenoriat Studențesc

Centrul de Antreprenoriat Studențesc a fost organizat în cadrul Universității Politehnica din București prin Centrul de Antreprenoriat Universitar cu sprijinul financiar al Ministerului Educației Naționale, printr-un proiect intitulat ”Creează-ți un viitor! Fii antreprenor!”. Proiectul se derulează în perioada iulie-decembrie 2017. Între 25 septembrie și 6 octombrie 2017 au loc sesiuni de informare pentru studenții care doresc să-și dezvolte propria afacere. Invităm studenții să ia legătura cu persoana de contact, d-ra Raluca Răduță tel. 0768046475 email: raluca.raduta@upb.ro

Anunturi

Post vacant la Bretigny

Prin amabilitatea absolventului nostru ing. Răzvan Mărgăuan, Informăm studenții, masteranzii, precum și pe tinerii absolvenți despre un post vacant la EUROCONTROL Experimental Center (aproape de Paris) în domeniul ATM Simulation and Modelling (inclusiv BADA). Termen...

citește mai mult

European Space Generation Workshop

După Budapesta și Paris, a 3-a Ediție a European Space Generation Workshop, reunind tineri profesioniști și studenți care lucrează în domeniul spațial, va avea loc la București pe 9 și 10 martie 2018. Acest eveniment regional de două zile va atrage candidați la...

citește mai mult

IAR American

Pe 18 noiembrie 2017 a avut loc în amfiteatrul Acad. Virgiliu Constantinescu întâlnirea profesorilor și studenților Facultății de Inginerie Aerospațială cu ing. pilot Gabriel Iancic, Președintele organizației IAR AMERICAN și cu ing. Sorin Ploscaru, proiectant. IAR...

citește mai mult

Angajări la Smart Airline Services

S.C. SMART AIRLINE SERVICES SRL  Angajeaza absolventi, sau studenti in an terminal, in domeniul transportului aerian de marfuri.  Cei interesati pot trimite C.V.-ul la adresa de mail:  dragos.stefanescu@smart-airline.ro Societatea Smart Airline Services este membră a...

citește mai mult

Student Aerospace Challenge 2017

S-a lansat Student Aerospace Challenge 2017-2018 (http://www.studentaerospacechallenge.eu/index.php) și comitetul de organizare încurajează candidați din toate țările membre ESA (inclusiv România) să participe! Această provocare propusă de Astronaute Club Européen...

citește mai mult

Fokker Open Doors 2017

FOKKER ENGINEERING ROMÂNIA are plăcerea de a anunța un eveniment Open Doors pe 15 noiembrie 2017 pentru un grup de 25 de studenți ai Facultății de Inginerie Aerospațială. Sunt invitați studenți de anul III dar și studenți de anul II. Studenții interesați sunt rugați...

citește mai mult

Burse 2017-2018 Sem. I

S-au publicat listele de bursieri de performanță, de merit (gradul I și II) și sociale pentru anul 2017-2018, semestrul I . Bursierii noștri de performanță din acest semestru sunt: Delia-Dumitriţa VIŢALARU Mihnea GALL Iliuţă-Daniel DOGARU Petru-Bogdan COJOCARU Ionuţ...

citește mai mult

Oferta de burse DAAD

Serviciul German de Schimb Academic - DAAD - ofera pentru anul universitar 2018/19 urmatoarele burse pentru profesori universitari, doctoranzi, absolventi si studenti (programele sunt atat in limba germana cat si in limba engleza): Ca noutate acum exista doua termene...

citește mai mult